Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους κύριους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, συμβάλλοντας σημαντικά τόσο στο ΑΕΠ όσο και στην απασχόληση. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης της αγοράς και ο έντονος ανταγωνισμός, έχουν κάνει επιτακτική την ανάγκη δημιουργίας εξειδικευμένων προγραμμάτων κατάρτισης. Μέσα από αυτά, οι εργαζόμενοι του κλάδου θα ανανεώσουν και θα αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους, εξασφαλίζοντας έτσι την υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και την ικανοποίηση των πελατών.

Αφουγκραζόμενο τις ανάγκες της αγοράς, το Διαβαλκανικό, προχώρησε στην ανάπτυξη 5 νέων προγραμμάτων κατάρτισης στον κλάδο του τουρισμού.

HR Manager in Tourism Industry

Ο ρόλος του HR Manager είναι καίριας σημασίας για την ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων. Πρόκειται για ένα κλάδο με ειδικές απαιτήσεις και χαρακτηριστικά, τα οποία αναλύονται με πρακτικά παραδείγματα, δίνοντας τη δυνατότητα της εξειδίκευσης στους συμμετέχοντες.
Διάρκεια: 80 ώρες τηλεκατάρτιση (12 σύγχρονη και 68 ασύγχρονη)
Έναρξη 18/06/2024
Κόστος: 360€
Early Bird έως 10/6 250€
Δυνατότητα Πιστοποίησης μέσω του ΕΛ.ΙΝ.Π.

Expert in Hotel Animation

Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πως ένα ξενοδοχειακό προϊόν, το οποίο με εργαλεία την ψυχαγωγία και άθληση, εξασφαλίζει την μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη από την ξενοδοχειακή κατανάλωση.
Διάρκεια: 80 ώρες τηλεκατάρτιση (12 σύγχρονη και 68 ασύγχρονη)
Έναρξη 19/06/2024
Κόστος: 380€
Early Bird έως 11/6 260€
Δυνατότητα Πιστοποίησης μέσω του ΕΛ.ΙΝ.Π.

Specialist in International Tourism

Ο Διεθνείς τουρισμός, οι θετικές και αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να επιφέρει στις χώρες, οι τάσεις των τουριστών και οι παράγοντες που τις μεταβάλλουν παρουσιάζονται με κυρίαρχο στόχο την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι συμμετέχοντες καλούνται να έρθουν σε επαφή με μοντέλα τουριστικής ανάπτυξης και να γνωρίσουν τους Διεθνείς Τουριστικούς Οργανισμούς την δράση και συμβολή αυτών στη τουριστική βιομηχανία.
Διάρκεια: 80 ώρες τηλεκατάρτιση (12 σύγχρονη και 68 ασύγχρονη)
Έναρξη 18/06/2024
Κόστος: 420€
Early Bird έως 9/6 290€
Δυνατότητα Πιστοποίησης μέσω του ΕΛ.ΙΝ.Π.

Food And Beverage Operations Expert

Το πρόγραμμα αναλύει θεωρητικά και εφαρμοσμένα το έργο του υπευθύνου του τμήματος τροφίμων και ποτών στην τουριστική βιομηχανία, καλύπτοντας όλο το φάσμα των διαδικασιών της παραγωγής των επισιτιστικών προϊόντων, όπως και τα κυριότερα διοικητικά θέματα που συνδέονται με το ιδιαίτερα πολύπλοκο αυτό τμήμα.
Διάρκεια: 80 ώρες τηλεκατάρτιση (12 σύγχρονη και 68 ασύγχρονη)
Έναρξη 20/06/2024
Κόστος: 360€
Early Bird έως 12/6 250€
Δυνατότητα Πιστοποίησης μέσω του ΕΛ.ΙΝ.Π.

Specialist in Event Management

Η προσέγγιση της εκδήλωσης (event) τόσο από την σκοπιά του επαγγελματία-διοργανωτή εκδηλώσεων (event manager) όσο και από τη σκοπιά του τουρισμού ειδικού ενδιαφέροντος αποτελεί το κύριο ζητούμενο του σεμιναρίου. Τα ποικίλα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου τομέα και η πολυεπιστημονική προσέγγιση που απαιτείται παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον μελέτης. Παράλληλα η αξιοποίηση των events ως εργαλεία ανάπτυξης δημιουργούν την ανάγκη αποτύπωσής τους με στόχο την ανάδειξη των θετικών επιπτώσεων τους στην κοινωνία, την οικονομία, τον τουρισμό και τον πολιτισμό της περιοχής υποδοχής. Το πρόγραμμα αποτελεί ένα εύχρηστο εργαλείο ενημέρωσης των επενδυτών, σχεδιαστών, εκπαιδευτών και ερευνητών που ασχολούνται με το επίκαιρο αντικείμενο της διαχείρισης εκδηλώσεων (tourism event management).
Διάρκεια: 80 ώρες τηλεκατάρτιση (12 σύγχρονη και 68 ασύγχρονη)
Έναρξη 20/06/2024
Κόστος: 380€
Early Bird έως 9/6 260€
Δυνατότητα Πιστοποίησης μέσω του ΕΛ.ΙΝ.Π.

Μην χάσετε την ευκαιρία να αναβαθμίσετε τις επαγγελματικές σας δεξιότητες στην «βαριά βιομηχανία» της χώρας !!!

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας. Τα στοιχεία σας θα διατηρηθούν αποκλειστικά για το σκοπό της συμμετοχής σας στη Δράση και την σχετική σας ενημέρωση. Αναλυτικά μπορείτε να ενημερωθείτε για την Πολιτική Ασφάλειας και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στην ιστοσελίδα μας www.diavalkaniko.gr.