
Ο Hotel Manager αναλαμβάνει την οργάνωση και διοίκηση των ξενοδοχειακών μονάδων, με τρόπο άρτιο και αποτελεσματικό, όπως απαιτεί ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί στον χώρο του Τουρισμού. Μέσω του Hotel Management αποκτά όλες τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες που χρειάζεται, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις της διοίκησης τουριστικών οργανισμών.
Που απευθύνεται
Επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου και σε τοπικές οργανώσεις
Σε αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν με τον τουριστικό κλάδο
Σε όσους ενδιαφέρονται να μοριοδοτηθούν για την υποβολή αίτησης στήριξης στα προγράμματα CLLD1/LEADER και CLLD2/LEADER
|
Στόχος
Στόχος του σεμιναρίου είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις που απαιτούνται για να δουλέψουν αποτελεσματικά σε ξενοδοχεία και τουριστικά θέρετρα. Μετά το τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις απαραίτητες ικανότητες ώστε να διεκπεραιώνουν τις κρατήσεις-αφίξεις-αναχωρήσεις, να αντιμετωπίζουν τα παράπονα των πελατών, να συμπληρώνουν και να ελέγχουν τα απαραίτητα έγγραφα και τέλος να συνεργάζονται με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου.
|
Λεπτομέρειες
Το σεμινάριο υλοποιείται μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας elearning-seminars.gr

|
Θεματολογία
Ενότητες
Ενότητα 1
• Περιεχόμενα
• Το τουριστικό φαινόμενο
• Το τμήμα της υποδοχής
• Τύποι ξενοδοχείων
• Front Office
• Οργανόγραμμα προσωπικού στο τμήμα υποδοχής
• Οι βάρδιες της υποδοχής
• Καθήκοντα προϊστάμενου
Ενότητα 2
• Περιεχόμενα
• Τύποι δωματίων
• Τιμές δωματίων
• Πελάτες ξενοδοχείων
• Συμβόλαια μεταξύ τουριστικών γραφείων και ξενοδοχείων
Ενότητα 3
• Περιεχόμενα
• Τύποι κρατήσεων
• Overbooking: Αιτίες, Αντιμετώπιση
• Άφιξη μεμονωμένων πελατών: Διαδικασίες
• Δελτίο άφιξης
• Ηλεκτρονικό σύστημα πρόσβασης στα δωμάτια
• Διαδικασίες αναχώρησης πελάτη
Ενότητα 4
• Περιεχόμενα
• Ταμείο
• Καθήκοντα Congierge
• Αχθοφόρος - Groom
• Πορτιέρης – Doorman
Ενότητα 5
• Περιεχόμενα
• Παράπονα πελατών
• Πηγές παραπόνων
• Διαχείριση παραπόνων
Ενότητα 6
• Περιεχόμενα
• Κρατήσεις
• Ηλεκτρονικά συστήματα ξενοδοχείων
• Καθήκοντα Guest Relations
Ενότητα 7
• Περιεχόμενα
• Τμήματα ξενοδοχείου
• Τμήμα ορόφων - Ιεράρχηση
• Συνεργασία - Συντονισμός με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου
• Όροφοι και υποδοχή
• Εστιατόρια ξενοδοχείων
• Bar ξενοδοχείων
Ενότητα 8
• Περιεχόμενα
• Διαδικασία άφιξης Group
• Κανόνες συμπεριφοράς πελατών κατά τη διανομή τους
• Αυτή η εβδομάδα
Ενότητα 9
• Περιεχόμενα
• Τουριστική αλφάβητος
• Lost and found
• Φαρμακείο
• Εσωτερικός κανονισμός εργασίας προσωπικού ξενοδοχείων
• Καθαριότητα
• Απαγορευτικές διατάξεις
• Κανόνες συμπεριφοράς τμήματος υποδοχής
Ενότητα 10
• Περιεχόμενα
• Ξενοδοχειακή ορολογία
• Handicap room
• Main courante
• Τήρηση λογαριασμών πελατών λειτουργίες ταμείου
• Συντομογραφίες ξενόγλωσσες
• Συντομογραφίες ελληνόγλωσσες
• Ε.Ο.Τ. Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού
• Η εκπαίδευση του προσωπικού
Για την καλύτερη κατανόηση του σεμιναρίου παρέχεται Τεστ πολλαπλών απαντήσεων
|
Κόστος συμμετοχής
• 150€ για 30 ώρες
• 200€ για 100 ώρες
Εκπτωτική Πολιτική:
- 10% έκπτωση σε φοιτητές – ανέργους (προσκομίζοντας παράλληλα τα αντίστοιχα δικαιολογητικά)
- 25% έκπτωση για εφάπαξ καταβολή του ποσού
|
Πληροφορίες
|
Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 347 94 55, Fax: 211 800 95 97 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
|
Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2310 567 547, Fax: 700 700 0301 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
|
Για την υπόλοιπη Ελλάδα – Tηλέφωνο επικοινωνίας: 21 5510 9999 |
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Άλλα σεμινάρια

Μοιραστείτε το

Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button