Εξειδίκευση ανθρώπινου δυναμικού

HOTEL MANAGEMENT | Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης

hotel management

 

Ο Hotel Manager αναλαμβάνει την οργάνωση και διοίκηση των ξενοδοχειακών μονάδων, με τρόπο άρτιο και αποτελεσματικό, όπως απαιτεί ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί στον χώρο του Τουρισμού. Μέσω του  Hotel Management αποκτά όλες τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες που χρειάζεται, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις της διοίκησης τουριστικών οργανισμών.

 

tick Που απευθύνεται

tick Επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου και σε τοπικές οργανώσεις

tick Σε αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν με τον τουριστικό κλάδο

tick Σε όσους ενδιαφέρονται να μοριοδοτηθούν για την υποβολή αίτησης στήριξης στα προγράμματα CLLD1/LEADER και CLLD2/LEADER

tick Στόχος

Στόχος του σεμιναρίου είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις που απαιτούνται για να δουλέψουν αποτελεσματικά σε ξενοδοχεία και τουριστικά θέρετρα. Μετά το τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις απαραίτητες ικανότητες ώστε να διεκπεραιώνουν τις κρατήσεις-αφίξεις-αναχωρήσεις, να αντιμετωπίζουν τα παράπονα των πελατών, να συμπληρώνουν και να ελέγχουν τα απαραίτητα έγγραφα και τέλος να συνεργάζονται με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου.

tick Λεπτομέρειες

Το σεμινάριο υλοποιείται μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας elearning-seminars.gr

logo elearning

 

tick Θεματολογία

Ενότητες

Ενότητα 1
• Περιεχόμενα
• Το τουριστικό φαινόμενο
• Το τμήμα της υποδοχής
• Τύποι ξενοδοχείων
• Front Office
• Οργανόγραμμα προσωπικού στο τμήμα υποδοχής
• Οι βάρδιες της υποδοχής
• Καθήκοντα προϊστάμενου

Ενότητα 2
• Περιεχόμενα
• Τύποι δωματίων
• Τιμές δωματίων
• Πελάτες ξενοδοχείων
• Συμβόλαια μεταξύ τουριστικών γραφείων και ξενοδοχείων

Ενότητα 3
• Περιεχόμενα
• Τύποι κρατήσεων
• Overbooking: Αιτίες, Αντιμετώπιση
• Άφιξη μεμονωμένων πελατών: Διαδικασίες
• Δελτίο άφιξης
• Ηλεκτρονικό σύστημα πρόσβασης στα δωμάτια
• Διαδικασίες αναχώρησης πελάτη

Ενότητα 4
• Περιεχόμενα
• Ταμείο
• Καθήκοντα Congierge
• Αχθοφόρος - Groom
• Πορτιέρης – Doorman

Ενότητα 5
• Περιεχόμενα
• Παράπονα πελατών
• Πηγές παραπόνων
• Διαχείριση παραπόνων

Ενότητα 6
• Περιεχόμενα
• Κρατήσεις
• Ηλεκτρονικά συστήματα ξενοδοχείων
• Καθήκοντα Guest Relations

Ενότητα 7
• Περιεχόμενα
• Τμήματα ξενοδοχείου
• Τμήμα ορόφων - Ιεράρχηση
• Συνεργασία - Συντονισμός με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου
• Όροφοι και υποδοχή
• Εστιατόρια ξενοδοχείων
• Bar ξενοδοχείων

Ενότητα 8
• Περιεχόμενα
• Διαδικασία άφιξης Group
• Κανόνες συμπεριφοράς πελατών κατά τη διανομή τους
• Αυτή η εβδομάδα

Ενότητα 9
• Περιεχόμενα
• Τουριστική αλφάβητος
• Lost and found
• Φαρμακείο
• Εσωτερικός κανονισμός εργασίας προσωπικού ξενοδοχείων
• Καθαριότητα
• Απαγορευτικές διατάξεις
• Κανόνες συμπεριφοράς τμήματος υποδοχής

Ενότητα 10
• Περιεχόμενα
• Ξενοδοχειακή ορολογία
• Handicap room
• Main courante
• Τήρηση λογαριασμών πελατών λειτουργίες ταμείου
• Συντομογραφίες ξενόγλωσσες
• Συντομογραφίες ελληνόγλωσσες
• Ε.Ο.Τ. Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού
• Η εκπαίδευση του προσωπικού

Για την καλύτερη κατανόηση του σεμιναρίου παρέχεται Τεστ πολλαπλών απαντήσεων

 

 

tick Κόστος συμμετοχής

150€ για 30 ώρες

200€ για 100 ώρες

 

Εκπτωτική Πολιτική:

- 10% έκπτωση σε φοιτητές – ανέργους (προσκομίζοντας παράλληλα τα αντίστοιχα δικαιολογητικά)

- 25% έκπτωση για εφάπαξ καταβολή του ποσού

 

tick Πληροφορίες

Αθήνα

Τηλέφωνο: 210 347 94 55,
Fax: 211 800 95 97
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Θεσσαλονίκη

Τηλέφωνο: 2310 567 547,
Fax: 700 700 0301
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα – Tηλέφωνο επικοινωνίας: 21 5510 9999

 

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

   

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Invalid Input


Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για το ερώτημά σας.

Το Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ επεξεργάζεται τα παραπάνω δεδομένα σύμφωνα με την Πολιτική Ασφάλειας και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Το Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ αποστέλλει σε τακτά χρονικά διαστήματα ενημερώσεις (newsletter) για νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης και νέα της εταιρείας μας. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να ανακαλέσετε τη συναίνεσή σας.

Επιθυμείτε να λαμβάνετε newsletter με περιεχόμενο εκπαιδευτικά προγράμματα, υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης και νέα του Διαβαλκανικού Κέντρου Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ


Υποχρεωτικό!

 

 

Άλλα σεμινάρια

Μοιραστείτε το

Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button