Εξειδίκευση ανθρώπινου δυναμικού

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ / CUSTOMER SERVICE | Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης

customer service 2020

 

Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί τον στρατηγικό στόχο κάθε επιχείρησης. Πως επιτυγχάνεται άριστη εξυπηρέτηση; Μέσα από την πώληση όχι ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας αλλά μέσα από την προσφορά μίας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας. Οι ικανοποιημένοι πελάτες γίνονται πιστοί πελάτες, στηρίζοντας την εταιρεία σε κάθε νέο βήμα και νέα προσπάθεια.

 

tick Που απευθύνεται

tick Στελέχη πωλήσεων, τμήματος μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών

tick Πρόσωπα που επιθυμούν να αναπτύξουν δεξιότητες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών

 

tick Στόχος

Οι συμμετέχοντες με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είναι σε θέση να προσφέρουν στον πελάτη μία μοναδική εμπειρία, επιτυγχάνοντας υψηλό ποσοστό πιστών πελατών.

tick Ενότητες

tick Ορισμός πελάτη και αναγκών

tick Κατηγορίες πελατών και τρόποι εξυπηρέτησης

tick Ο τρόπος σκέψης των πελατών

tick Διαχείριση παραπόνων και συγκρούσεων πελατών

tick Δέσμευση επιχείρησης για αποτελεσματική εξυπηρέτηση

tick Πως επιτυγχάνεται η πιστότητα πελατών μέσα από την ικανοποίηση (customer loyalty)

tick Λεπτομέρειες

Δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από το ΛΑΕΚ 1-49.

 

tick Πληροφορίες

Αθήνα

Τηλέφωνο: 210 347 94 55,
Fax: 211 800 95 97
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Θεσσαλονίκη

Τηλέφωνο: 2310 567 547,
Fax: 700 700 0301
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα – Tηλέφωνο επικοινωνίας: 21 5510 9999

 

 

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

   

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Invalid Input


Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για το ερώτημά σας.

Το Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ επεξεργάζεται τα παραπάνω δεδομένα σύμφωνα με την Πολιτική Ασφάλειας και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Το Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ αποστέλλει σε τακτά χρονικά διαστήματα ενημερώσεις (newsletter) για νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης και νέα της εταιρείας μας. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να ανακαλέσετε τη συναίνεσή σας.

Επιθυμείτε να λαμβάνετε newsletter με περιεχόμενο εκπαιδευτικά προγράμματα, υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης και νέα του Διαβαλκανικού Κέντρου Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ


Υποχρεωτικό!

 

Άλλα σεμινάρια

Μοιραστείτε το

Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button