
Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί τον στρατηγικό στόχο κάθε επιχείρησης. Πως επιτυγχάνεται άριστη εξυπηρέτηση; Μέσα από την πώληση όχι ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας αλλά μέσα από την προσφορά μίας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας. Οι ικανοποιημένοι πελάτες γίνονται πιστοί πελάτες, στηρίζοντας την εταιρεία σε κάθε νέο βήμα και νέα προσπάθεια.
Που απευθύνεται
Στελέχη πωλήσεων, τμήματος μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών
Πρόσωπα που επιθυμούν να αναπτύξουν δεξιότητες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών
Στόχος
Οι συμμετέχοντες με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είναι σε θέση να προσφέρουν στον πελάτη μία μοναδική εμπειρία, επιτυγχάνοντας υψηλό ποσοστό πιστών πελατών.
|
Ενότητες
Ορισμός πελάτη και αναγκών
Κατηγορίες πελατών και τρόποι εξυπηρέτησης
Ο τρόπος σκέψης των πελατών
Διαχείριση παραπόνων και συγκρούσεων πελατών
Δέσμευση επιχείρησης για αποτελεσματική εξυπηρέτηση
Πως επιτυγχάνεται η πιστότητα πελατών μέσα από την ικανοποίηση (customer loyalty)
Λεπτομέρειες
Δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από το ΛΑΕΚ 1-49.
|
Πληροφορίες
|
Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 347 94 55, Fax: 211 800 95 97 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
|
Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2310 567 547, Fax: 700 700 0301 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
|
Για την υπόλοιπη Ελλάδα – Tηλέφωνο επικοινωνίας: 21 5510 9999 |
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Άλλα σεμινάρια

Μοιραστείτε το

Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button